עוגת גבינה קרה בטעמי קינמון וריבת חלב, קלת הכנה וממכרת ❤

עוגת גבינה קרה בטעמי קינמון וריבת חלב, קלת הכנה וממכרת ❤


יש עוגות שאני צריכה להוציא עליהם 
פטנט רשום😂

בחיי, לא מגזימה!

העוגה הנל' היא כזאת,
כמו הבחורות היפות האלה שיוצאות מהבית בנוסח 'רק זרקתי על עצמי משהו' וגונבות לכולם את ההצגה. (אהמ אהממ 😂) 

כזאת היא . ואני יודעת ,
 זה נגד העקרונות שלי לעשות עוגה כזאת.. 
על גבול הפשיעה 😂
לא נעים לי מעצמי ומכם על כמה שהיא 
קלת הכנה וכלכך כלכך טעימה.  

אבל נראה לי יותר פשע להשאיר מתכון 
כזה לעצמי ולכן אני יושבת לכתוב לכם 
את המתכון הזה .

במיוחד לאור העובדה שחג הגבינות עוד שנייה כאן וזאת סיבה מספיק טובה 
להוציא את העוגה הזאת מהארון. 

חייבת לספר עוד סיפור אחרון חביב על העוגה הזאת רק למקרה שלא הבנתם במה מדובר, 

 תמיד כשאני מתארחת (ומארחת גם ברור) מכינה למשפחתי ולסובביי עוגות וקינוחי פטיסרי מפוארים שכל אחד מהם מצריך 
כיום יומיים הכנה בממוצע ..

(כן כן אותם קינוחים מפוארים שאני
 מלמדת בסדנאות הפטיסרי שלי , 
עליהם לא מוותרים לי גם כשאני רק מתארחת .ואני אורחת ממושמעת 
יש לציין )

מפה לשם, פעם ראשונה שהוזמנתי 
בהתראה מאוד קצרה ואמרתי לעצמי
 אין מצב שאני באה בלי מתוקים ! 
אז שאלתי את עצמי איזו עוגה אני יכולה 
לרקוח  ב5 דקות אבל שתיהיה ואו ..

והחלטתי להרכיב איזה משהו שהיה לי בראש.. אמרתי לעצמי, אם לא אנסה לא אדע. 

ומה שאני לא ידעתי , 
זה הטרוף כשהעוגה הזאת עשתה !

בחיי שאני לא מגזימה .
כל מי שטעם אותה באותה שבת היה 
עם אותו המסר !
פחות או יותר מה שנאמר לי זה:
' חמודה עוגות הפטיסרי שלך הן חלום
 אבלללל, באה לפה גברת לבנה 
וגנבה לנו את החיך!'
בקיצור התאהבו!

ואני מסוחררת קצת בהלם
חושבת רק על כמה שלא נעים לי 
כי רק אני בלב יודעת את סוד 
ההכנה שלה 😂😂
(זה כי אני מרוקאית פולנייה בכלל 
 שחשוב לה לספר שחלילה לא ישכחו 
ששהשקעתי עליהם יומיים עבודה
בתוך כל הלוז המטורף שלי 😂)


בקיצור , אם מתחשק לכם לעשות עוגה 
שהיא לא פחות מו'אוו' בפה אבל גונבת
 לכם ממש מעט זמן הכנה , 

הישארו כאן למתכון 🙄
(ואבוי לכם אם אני לא מקבלת מכם 
תמונות של התוצאות היפות שלכם !)

בקיצור ניגש למתכון!
הסבר קצר על השכבות 
סתם כי אני אוהבת לחפור
שלא יהיו לכם שאלות ❤

בשכבה התחתונה היא סוג של
עוגה בחושה מאוד מאוד קלה 
להכנה בטעמים שמנת חמוצה ו
קינמון. בסגנון של :
'ערבבתי הכל בקערה וזרקתי לתנור' ..
(עוגה סופר אווירית וטעימה!)

עליה יש שכבה דקיקה של ריבת 
חלב . 

ועל זה יש קרם גבינה וניל מעודן 
ששוב , גם הוא ב 5 דקות עבודה !


עוגת שמנת קינמון אפוייה :


תחילה נחמם  תנור ל180 מעלות. 


בקערה ערבבו יחד :


4 ביצים 

3/4 כוס שמן קנולה 
(כוס מדידה, אם אין ברשותכם
כוס מדידה ניתן להשתמש בכוס
שתייה חמה חד פעמית)

1 גביע שמנת חמוצה 

חצי כוס סוכר לבן או חום 
מעורבב יחד עם 2 כפות קינמון .

3 כפות גדושות אבקת פודינג 
וניל איכותי  (ממליצה מאוד על 
הפודינג של חברת מאסטר שף
שמגיע מובנה עם גרגרי וניל אמיתי)

כפית תמצית/מחית וניל 

לאחר שערבבתם את כל המצרכים 
הנל בקערה עם מטרפה,

הוסיפו בבת אחת 3/4 כוס קמח
מנופה שעורבב מראש  עם שקית 
שלמה של אבקת אפייה (10 גרם)

הערבוב חייב להיות רק עד איחוד 
שימו לב לא לערבב יותר מידי
כי מכאן כל צעד יקבע כמה 
אוורירית תיהיה העוגה שלכם !

הכניסו לתבנית משומנת קלות 
בקוטר 24 או 26 את המסה 
ומייד לתנור. 
חשוב מאוד מאוד שהתנור 
יהיה חם מראש ומייד אחרי 
שמסיימים לאחד את המסה,
העוגה נכנסת ישר לתנור!
אחרת אבקת האפייה תתחיל
לעבוד מחוץ לתנור מה שאומר
כשהעוגה לא תיהיה אוורירית .

לאחר 15 דקות ניתן כבר לבדוק 
בעזרת קיסם אם העוגה מוכנה. 


לרוב זמן האפייה הוא בין 20-30 דקות.  

גם כאן חשוב לעקוב ולא לייבש את
העוגה בתנור! שימו עין מה שנקרא.. 

כשהעוגה יוצאת מהתנור,
 מייד משקים אותה בחלב קר 
(בערך כוס חלב) עד שכל העוגה 
ספוגה היטב בחלב. ומצננים.

השלב הבא יהיה למרוח שכבה
דקה של ריבת חלב על העוגה.  
חשוב מאוד להשתמש בריבת 
חלב איכותית . 

בזמן כשהעוגה מתקררת מעט 
ניגשים להכנת הקרם שגם הוא 
כמו העוגה, ממש קל ומהיר. 


לקרם גבינה וניל :

בקערת מיקסר נניח גביע (250 מל)
שמנת מתוקה עם 3 כפות אבקת סוכר
ונקציף עד קבלת קצפת מאוד יציבה .

בקערה נפרדת מכניסים גביע קטן 
של גבינה לבנה (200 גרם) 
(מאוד מומלץ לסנן את הגבינה
 מספר שעות לפני השימוש על 
מנת להתפטר מנוזלים מיותרים-
אם כי זה לא חובה.  )

מוסיפים לגבינה גביע אחד של 
שמנת חמוצה עם 27 אחוזי שומן
   ומערבבים יחד.

מוסיפים למסת הגבינות 2 אבקת
 כפות שטוחות פודינג וניל איכותי
 (שוב,רצוי של מאסטר שף 
שיש בו גרגרי וניל אמיתיים בפנים )

כפית תמצית או מחית וניל , ומערבבים
הכל יחד לקבלת מסה של גבינות מאוד 
יציבה. 

השלב הבא זה האיחוד מסת הגבינות
 עם השמנת המוקצפת עד איחוד .

ברגע כשהעוגה התקררה מעט , 
מכניסים מחצית מקרם הגבינה
 שלנו לשקית זילוף . 
ואת יתרת הקרם משטחים על
גביי העוגה בשכבה ישרה
(אפשרי ליישר מעט בעזרת פלטה)
 לאחר מכן מזלפים את הקרם 
שנמצא בשקית הזילוף להשלמת
המראה של העוגה. 

זהו אהובים זה כל הסיפור של
העוגה המדהימה הזאת . 

אני מחכה לראות את כל העוגיות
המדהימות שלכם! 
ומזהירה אתכם, 
אתם הולכים להכין אותה הרבה בקרוב❤



מקווה שנהנתם ❤


אני כמו תמיד נהנת לשתף
איתכם ומזמינה אתכם לעקוב
(אחריי (במידה ואתם לא
ברשתות החברתיות ולהצטרף
לכ115 אלף העוקבים האהובים
שלי ולשאול אותי שם כל שאלה-
זמינה בהודעות.

 מצרפת לכם את הקישורים בסוף המלל
כאן למטה

נשיקות אהובים, ❤
הישארו מעודכנים -חפשו אותי בפייסבוק:(אם מופיעה לכם הערה שעברתי את מכסת החברים המותרת,תוכלו לעשות לי עוקב בפייסבוק על מנת לקבל עדכונים
שוטפים )

https://www.facebook.com/rachely051

ואם תרצו לקבל התראה אישית
לכל מתכון חדש שעולה תשאירו
לי כתובת מייל בקישור הזה
(חינם לחלוטין וללא ספאם)
https://rachelivernir.subscribemenow.comותקבלו התראה על כל מתכון 

תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אנונימי10/02/2022

    השמנת המתוקה, זו של ה 38% ללא סוכר?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה