סלט החלומות- עשיר בכל טוב עם ציפס בטטה קריספית, אגוז מקורמל, פטריות מוקפצות וגבינת פטה מעודנת..

 סלט החלומות- עשיר בכל טוב עם צ'יפס בטטה קריספית, אגוז מקורמל, פטריות מוקפצות וגבינת פטה מעודנת..


משום מה סלט נתפס אצל לא מעט אנשים כמשהו דיאטטי,לא טעים במיוחד ובעיקר בריא..
אז בואו נדייק, בריא זה מאוד! אבל בכנות לא חסרות בו קלוריות
(אם כי זה עדיף על רוב המאכלים שאני מכירה מבחינה תזונתית)
מה שכן , אם תשאלו אותי כמעט בכל שעה ביום מה המאכל שתמיד מתחשק לי,
זה לגמרי יהיה זה! הסלט עשיר בכל טוב עם לא מעט מרקמים וטעמים .
אני אספר לכם שתמיד צוחקים עליי שאני אוכלת "מרק סלט" חח אז כן,
אני אוהבת את הסלט שלי עם לא מעט רוטב :)
תוכלו בקלות להכין בבית רוטב אלף האיים או רוטב שום אבל גם רוטב קנוי לגמרי יעשה את העבודה.

אז הסלט הזה הוא אחד הדברים היותר קלים להכנה (בכל זאת, סלט !! חח)
אני מקווה שתעמדו במורכבות של העניין (צוחקת כמובן:)
וקדימה לעבודה !


מצרכים :

בטטה 1 גדולה /2 קטנות
סלסלת פטריות טריות: שמפיניון/פורטובלה
30 גרם חמאה לטיגון הפטריות+כף וחצי רוטב סויה איכותי
200 גרם גבינת פטה/פטינה 
חופן אגוזים: אגוז מלך/פקאן
1 פלפל אדום מתוק
1 בצל סגול בינוני
חסה
כרוב סגול
חופן גרגרי תירס מתוק
*ניתו להוסיף/להשמיט ירקות לפי טעמכם האישי! 

ההכנה:

תחילה נקלף בעזרת קולפן את הבטטה ונמשיך בעזרת הקולפן ליצור רצועות דקיקות מהבטטה..
במקביל נחמם מחבת עם שמן חם מאוד ונטגן את הבטטה עד החלפת צבע קלה, לאחר ההוצאה של הבבטה 
מן השמן היא מתקשה באוויר ונהפכת קריספית.

נפרוס את הפטריות ונקפיץ אותם בחמאה עם הסויה במחבת עד צריבה יפה.

נקצוץ את האגוזים (אם מדובר באגוז פקאן הוא לרוב מגיע מסוכר. אם מדובר באגוז מלך נחמם 2 כפות סוכר במחבת ונקרמל פנימה את האגוזים)

נחתוך את שאר הירקות בגדול הרצוי.

נערבב בקערה את הירקות עם מחצית מכמות הגבינה ונסדר מעל את האגוזים, הבטטה,הפטריות ושאר הגבינה.
(המלצה שלי את האגוזים והבטטה לאחד עם הירקות ממש סמוך להגשה. ורק אז ליצוק את הרוטב!)

לגביי תיבול, באופן כללי תמיד אפשר לתבל קלאסי בשמן זית לימון ופלפל גרוס אך אני אוהבת את זה הכי עם רוטב שום או אלף האיים ועדיף כזה ביתי, אז קבלו בקצרה גם מתכון לרוטב שום ביתי ועשיר (כן, גם הוא ממכר:)

לרוטב שום ביתי:
ערבבו בקערה:
250 מל שמנת (או חלב לאלו מכם המפחדים מקלוריות)
הוסיפו כחצי ראש שום כתוש
כחצי צרור שמיר קצוץ
כ3-4 כפות מיונז איכותי
מיץ מלימון/שניים
כ2 כפות שמן זית
כ2 כפות חומץ(אפשרי חומץ תפוחים)
כ2-3 כפות סוכר (אפשרי סוכר חום)
מלח
פלפל

בתאבון:)
תתכוננו להתמכר קשות!

הישארו מעודכנים -

חפשו אותי בפייסבוק:(אם מופיעה לכם הערה שעברתי את מכסת החברים המותרת,תוכלו לעשות לי עוקב בפייסבוק על מנת לקבל עדכונים שוטפים ) https://www.facebook.com/rachely051


ובאינסטגרם:https://www.instagram.com/rachelivernir//


ובדף הפייסבוק שלי : :https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%A8%D7%99-%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%97%D7%9C%D7%99-%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%99%D7%A8/786032961460104?ref=aymt_homepage_panel


תגובות