סלט חציל קלוי על האש בתוספת טחינה חמצמצה,או במילה אחת- יאמי :)

/סלט חציל קלוי על האש בתוספת טחינה חמצמצה, או במילה אחת- יאמי :)


אחד הסלטים שאני יכולה לאכול עם כפית- זה הסלט הזה!
מכורה לטעם שלו! 
פיקנטי,מעושן וחמצמץ.. השילוב המושלם בעייני:)
והוא באמת קל מאוד להכנה .
זה בטח מסכם לכם את ההתלבטות-אם הייתה, אז קדימה לעבודה:)

מצרכים:

כוס וחצי טחינה מוכנה(מיד אפרט הכנתה)
חציל (קל ככל שניתן) קלוי על אש חיה
כף לימון
כפית סוכר לאיזון

ההכנה:

תחילה נסביר הכנה מהירה של טחינה ביתית מעולה:
בקערה נערבב: 
מחצית מחבילה של טחינה גולמית(מומלץ טחינה איכותית ואף משומשום מלא)
נוסיף 2 שיני שום כתושות, נסחט ]פנימה כלימון-לימון וחצי.
נוסיף מים קרים עד המרקם הרצוי ונתבל במלח,ומעט כמון.
טיפ אישי שלי- אני ממליצה להוסיף חצי כפית אבקת סוכר לאיזון טעמים מושלם של הטחינה ,
אך אם אתם נרתעים, ממש לא חייב.



נקלה על אש גלויה את החציל שלנו ונכניסו למעבד מזון עם הקליפה השרופה.
נכניס יחד איתו את הטחינה המוכנה, הלימון והסוכר. 
נטעם ונתקן תיבול.
בתאבון:)

הישארו מעודכנים -

חפשו אותי בפייסבוק:(אם מופיעה לכם הערה שעברתי את מכסת החברים המותרת,תוכלו לעשות לי עוקב בפייסבוק על מנת לקבל עדכונים שוטפים ) https://www.facebook.com/rachely051


ובאינסטגרם:https://www.instagram.com/rachelivernir//


ובדף הפייסבוק שלי : :https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%A8%D7%99-%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%97%D7%9C%D7%99-%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%99%D7%A8/786032961460104?ref=aymt_homepage_panel


תגובות

  1. פשוט אליפות!! אין דברים כמו האוכל שלך.. כלל דבר שאני מכינה נשאר כבן בית!
    ממליצה לכל מי שרק מוכן לשמוע עליך ועל הבישולים ההורסים שלך!!!
    גם האופן שבו את כותבת את המתכון עושה חשק לצלול למטבח ולא לצאת עד שכל המאכלים בבלוג יהיו מונחים על השולחן..
    מחכה בקוצר רוח לעוד מתכונים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך מקסימה! ממש כיף לקרוא ! לבריאות ובאהבה רבה:)

      מחק

הוסף רשומת תגובה